to pay tribute to ...

Ida! Kvällens hyllning går till dig, för den du är bara helt enkelt:)


 
Nu ska jag fortsätta sätta ihop en spotifylista med allt, för dessa dagar då man inte orkar eller kan välja musik. Jag menar allt, det är allt från uppväxt-musik som Smokie och Elvis Presley till favoriter idag som Håkan, Blink, Mötley mm mm mm.. Perfekt!

Snart ska jag sova. Eller snarare göra desperata försök till sömn mellan alla uppvaknanden för att hostan förstör sömnen. Kan man annat än älska hosta? ;) coccilana har jag lärt mig att inte ta iaf. blev en dos mollipect. måste fråga mamma vilken det är jag inte tål om jag ska fortsätta hosta.

Jobbet idag var jättteroligt! sådetså.

 natti på er!

Kommentarer
Postat av: Ida

MASSA MASSA KRAMAR!! Krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback