2010

Jag har kommit på två saker. (börjar året med smarta tankar.)

För det första, jag har levt i fyra decennier. och jag är bara 20 år. Ja, givetvis så är det inte fyra hela decennier, och alla ni som är födda på åttiotalet är ju på samma siffra som jag. men jag gillar det ändå! det innebär att mamma lever på sitt 8e decennie och pappa 7e..

För det andra har jag ett till syskon. ja, eller en bonus/plast/kalla det vad du vill- bror:). för min halvbror, han har en halvbror. och i alla (nästan) svenska familjer ingår det ju hel/halv/låtsas/plast/bonus syskon. så varför inte mitt med? :) Detta är ju såklart bara lite sant, då vi aldrig bott ihop eller ens träffats men ändå. :) jag gillar det också!

Mamma, pappa o wille spann vidare på det och fick det till att min halvbror är mammas bonusbarn och isåfall blir hans halvbror mammas jackpot-barn!

tänk på den ni! hej på er:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback