Praktikplats

Jag fick en praktikplats jag hoppats på! Ska vara på Onkologen, avd 78!
Många undrar nog varför man vill något sånt, men för er som inte vet det är min dröm, mitt mål att jobba på barnonkologen, så detta är ju en bra start, att se exakt vad det innebär, även om den här avdelningen är för vuxna.
Jag är nöjd!!

Nu ska jag fortsätta plugga, wiho, inte jättetaggad men det är ett måste om tentan ska gå kalas!

kanske att det dyker upp bilder ikväll eller nått, wille ska sova i enköping för han jobbar sent och börjar tidigt imorgon..

på återseende!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis, vad roligt!

Postat av: Johanna

Grattis, vad roligt! Tack för senast.



Kram

2010-01-07 @ 17:00:17
URL: http://mealuxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback