De bästa av de bästa.

Gårdagen tillbringade jag hemma i strängnäs. Det är en sån lyckokänsla som infinner sig när man först möts av skylten "Strängnäs kommun" och "Södermanlands län" och sedan efter några kilometer kör upp på strängnäsbron och ser hela den lilla staden på vänster sida.. det är lycka alltså, det är att komma hem!

Dagen där gick ut på att umgås med två av de bästa, Ida och Sara. Som vanligt väntade vi en stund på sara innan hon var klar, i solen på Idas balkong. När vi väl hämtat sara så käkade vi på stan, hemma, återigen, att äta på Georges. gillar det! hur som helst en mycket god sallad innan vi inhandlade massa onyttigheter på ica. här kommer det tråkiga med denna dag som i övrigt var perfekt. när vi kommer ner på stranden går solen i moln. inget litet moln heller, utan ett tiotals-kvadratkilometer stort grått moln. vi stod ut i en timme ungefär och hoppades, men när solen vägrade visa sig gick vi hem och såg på film.

idag har jag jobbat, drivit med en snubbe i driven. det roliga med den storyn var att jag drev med Max ägare (på andra sidan gatan) om just: MAX.  ja ja.. han skrattade mest när han insåg att jag inte visste vem han var.

Nu är det dags att sova, trött efter att haft två dagars ledigt innan idag. inte van med sån lyx!
Gonatt kära vänner!

 


Strängnäs, Juni 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback