Sommarlov!

Jag har mitt första sommarlov på 3 år.. Och än så länge vet jag inte vad jag ska göra. Det där lät som att jag är stressad över det, men så är absolut inte fallet. Det är bara en sån konstig känsla att efter ett års tid ha helt ledigt. det har inte hört till vanligheten precis. speciellt inte de senaste veckorna då jag jobbat och tentapluggat paralellt. får se om det där lugnet infinner sig snart så jag kan njuta av sommaren!!

ikväll kommer willes kompisar hit och ska spela poker, så jag ska titta på antar jag. känner mig inte så bra att jag bör lägga mig i:). första dök upp nu, så jag ska hoppa in i duschen och göra mig i ordning..!

kommer för övrigt vara konstigt att inte träffa ellen klara och robin varje dag nu. hur ska detta gå? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback