Vad har jag missat?

Alltså nu får ni ursäkta mig. Denna "We no speak americano" som är en sådan hit. kan någon tala om mig varför? Hade inte hört den förut (ni som känner mig vet ju att det är ganska långt ifrån min musiksmak) men tog mig tid att lyssna på spotify idag. min första tanke var: vad i hela friden är detta? Har nu lyssnat på den på repeat några gånger och tycker väl att den är lite rolig, men i så fall är väl t ex wavin' flag (VM) mycket bättre? eller, har jag fel? kan vara nåt jag missat.

Haft en slappdag, målat om bänken på balkongen, gått promenader, bakat pizza och sett massa desperate :) Nu ska jag njuta av ett bad, en lugn kväll och för första gången på evigheter somna innan tolv. dock är det lönlöst att försöka ställa om dygnet nu, en veckas kvällspass väntar.

hejpåer!


"Those were the days my friend
We thought they'd never end
We'd sing and dance forever and a day
We'd live the life we choose
We'd fight and never lose
For we were young and sure to have our way"
som jag hoppas vi ses igen...





Kommentarer
Postat av: Ida

Detta min vän ska jag tala om för dig :) Detta är studentlåten 2010 och den är somrig och underbar och kommer förbli nostalgisk för alla studenten 2010. Annars är den nog mest en random låt :P

Postat av: Ida

Svar: Precis, det måste du inte. Men det vore ju trevligt om du gillade den, den är skön ju ^^ Sommarplåga 2010 kanske?

2010-06-21 @ 13:03:24
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback