5-årsdagen

Idag har jag, enligt hotmail, varit medlem eller vad det heter i hotmail-live i fem år. Dvs den där sidan man kan ha och uppdatera texter, bilder m.m som länkas från msn. den hade jag t.om glömt bort:).

Nu är jag inne på 5e lediga dagen, har varit helt underbart. Fikade med robin o ellen i torsdags och letade present åt klara. fredagen gick åt till att umgås med älsko och sedan gå på pyjamasparty med bastning på kvällen, hos klara som fyllde 25!
lördagen så blev det melodifestivalen hos syster, så jag kan lägga till en melodifestival till i mitt rätt så korta register:). men i år var det faktiskt förvånansvärt bra final! (jämfört med de jag sett. dock tyckte jag det var bättre förut, med schlager i schlagerfestivalen men men..) "det var bättre förr".. ni som firade midsommar hos kaltea 08 (?) förstår:).
igår fikade vi på Kalmars med syster o juuso och sen såg vi bröllopsfotografen på kvällen.

nu ska vi baka bröd och vaniljhjärtan, mums!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Visst var bröllopsfotografen rolig?



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback