Roadtripen avklarad!

Efter en låång bilresa är vi nu framme i Lund. Det var fascinerande, för varje timme vi åkte ökade temperaturen, trots att kvällen blev senare och senare. så på 7 timmar, från 16-23 ökade vi från 0-6 grader:). i lund är våren framme, i full fart, vårblommor överallt.
Idag är dagen upplagd som så att anna pluggar fysik och johanna är på föreläsning, em sitter på tåget och jag väntar! 12 slutar johanna då ska jag o anna möta henne o sen möta em på tågstationen. lunch på stan och sedan middagslagning ikväll? imorgon är det hollywoodsittning.
jag ska ta en dusch och sen göra mig i ordning för dagens äventyr, hej på er!
När du läser det här wille, saknar dig:)

Kommentarer
Postat av: wille

Saknar dig också! Puss

2010-03-27 @ 11:35:04
Postat av: Johanna

Vad söta ni är mot varandra! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback