Höjden av lycka är...

Johanna: har lite brådis, så jag svarar här, vi har det jättebra, superfullt upp den här veckan både tentapluggar för tisdag och jobbar varje dag för att ha råd med hyran i juni:).


Glömde givetvis nämna att vi var hos syster och juuso i fredags på juusos födelsedagsfest där vi grillade och lekte i lekparken, bilder kommer sen, det var galet kul:).

Så, höjden av lycka är att: Jobba hela dagen, komma hem och gå ut med vovvarna när det plötsligt kommer ett skyfall då man är 30 minuter hemifrån (vilket var rätt skönt i och för sig! :) ) och sedan komma hem, ta tvätten i tvättstugan, sätta sig ner för att pusta ut och inse: JAG HAR INTE PLUGGAT NÅT IDAG! bara att dra igång då...

Tur jag är ensam hemma imorgon efter jobbet när wille är på Betner, så jag får nånting gjort inför tentan.

Men ska jag vara seriös så är den riktiga höjden av lycka att jag är lycklig:)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj, full rulle ser jag! Lycka till med tentaplugget!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback