Allt ljus på Uppsala

Igår var första dagen på terminens praktik. Kändes rätt bra, var relativt pigg för att kliva upp halv fem. Kan dock ha berott på att jag var jättetrött i måndags och somnade halv nio:). Blev mest att gå runt och titta och följa efter för att komma in i rutiner. Hoppas på en lite mer hypad dag idag! Går 13.30-21.30 och sen 7-16 på torsdag igen, om det inte vore för 1 h 20 min enkel bussresa vore det mer okej..

Igår kväll gick vi
ljuspromenaden, (så kan ni läsa om den), det var riktigt fint, 16 ställen i stan som är utsmyckat med olika former av ljus och ljusspel. Slottet och kvarnfallet var nog häftigast, pga ljusspelen men de flesta var riktigt fina. Borde dock haft med oss broscyren som finns på hemsidan så man kunde läst om de olika. Tack Niina och Juuso, http://falhagen.blogspot.com/ för tipset:).
efter det blev det Desperate Housewives, sen somnade jag, direkt... riktigt hälsosamma sömntider:)

nu ska jag dricka upp mitt te, ta en dusch och äta lunch, sen är det dags för en bussresa igen, idag har jag laddat med batterier i mp3n så de inte tar slut när man startar den. Ha en trevlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt med praktik! Nästa vecka ska jag åka till Eskilstuna och göra en veckas praktik på Åklagarmyndigheten!



Vad coolt det verkar med ljuspromenaden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback