Café i Bålsta

Ja alltså jag förstår mig inte på min telefon när det gäller att blogga. annars funkar den hur bra som helst, men då strular den bara!

tillbringade två timmar på fiket, vilket jag tror kan heta "jonas finka". är inte helt hundra. här tog de verkligen hand om sina gäster. de pratade med alla som passerade, oavsett utseende, kön eller nåt annat folk brukar bry sig om, de gav extra chokladsås till barnens bakelser, de skojade med gästerna, de höll rent och snyggt med ett leende på läpparna och de hade riktigt bra service överlag. 5 av 5 poäng, helt klart!

dessutom kände jag mig extra uppvaktad då de pratade med mig i två timmar, så fort det var lugnt. de bjöd mig på te som inte ingick i priset. de bjöd mig på en extra kopp te och inte bara påtår. de lånade ut ett paraply när jag skulle gå i ösregnet och de bjöd på Mer när jag kom tillbaka med paraplyet. Snacka om att känna sig synlig :) det var som att man känt dem i flera år!

jag kände när jag satt där, att gå och fika ensam oftare, det borde man göra :) iaf om servicen är såhär på topp!! :)
rÄttning, frÅn mobilen som ni ser. piacetto hette det. hittade kvittot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback