på toppenhumör-musik

Idag var jag med jobbet till Bålsta igen. Inte heller denna gång gick ditresan helt felfritt. Denna gång slutade det med taxi (som vi slapp betala som tur var!) efter 45 min väntande i vad som var läskigt likt en höstmorgon.

Väl där blev det faktiskt en bra dag, pluggade lite lm-räkning (såg att de lagt tentan 2 dar efter vi börjar!), gick en sväng på bålsta centrum (charm-killen på cafét jobbade inte) och fikade. Så trots lång dag igen, var det väl värt :)

nu har jag badat malte så att han ska vara fräsch när han raggar ölandsbrudar nästa vecka. han är dock inte lika nöjd som sin matte med regnskogsdoften på balsamet... ;)
rätt sur med andra ord.

pratat med bästa cicci också. om 5 dagar får vi prata hela nätterna igen över våra dumma tankar och känslor som vi aldrig tycks få någon ordning på. för det är det hon och jag gör. jämt.

för övrigt påminde fb om "on this day in 2009" igår om att det var kvällen när Jossan härmade svampbob. den videon finns på min fb nånstans. väl värt att kolla in igen ;)

nu ska jag ta lite kväll så avslutar med några låttips för att det var länge sen. de är inte nya eller så, så förvänta er inga såna under, utan det är de som gör mig mest glad just nu. på toppenhumör!

1. The galway girl- Sharon Shannon
2. Outcast- Timo Räisänen
3. The moment I met you- Vincent
4. Gives you Hell- The All-American Rejects

Lyssna och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback