It's times like these...

Jag känner lite av pressen att slänga in ett nytt inlägg. det har gått lång tid sen sist. jag gör som jag brukar då, bilderna får tala!

STRÄNGNÄS



FOO FIGHTERS 22/6

 

MORA 27-30E JUNI



Bildmässigt har det inte hänt mer men jag vet att jag har jobbat en hel del, i dag t ex åkte vi ut med jobbet och plockade jordgubbar. massa jordgubbar. missförstånd i kommunikationen, så nu har jag massor hemma både i frysen och kylen. trivs mycket bra på mitt jobb och är väldigt nöjd med hur sommaren blev jobbmässigt!

Nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas på att det svalnat något inne när jag är klar. imorgon väntar tredje dagen i mitt jobbmaraton som är slut för en 5 dagars-ledighet på onsdag!

på återseende :)


Kommentarer
Postat av: Juuso

Vilken underbar bild på den filosofiska hunden Bambam i vattnet :).

2011-07-02 @ 22:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback