suck.

på begäran av Emma ska jag blogga om Tele 2. För jag är arg på dom och de har ju nån som läser allt man skriver om dom så jag tänkte (lite mildare och mer kortfattat än vad jag tänker!) säga vad jag tycker.

Så här är det va, ni vet redan hela problemet med mitt mobila bredband och att det inte funkar osv. Nu fick jag veta att bindningstiden inte går ut förrän 26 mars.

min första fråga är: Varför kan jag inte bara få säga upp det nu så jag inte glömmer det (även om jag skulle betala fram till den 26 mars.) Nej, för jag måste återkomma den 26 december. och JA! det är ju en röd dag. så då dröjer det ytterligare för jag lovar att dom har stängt då och lite till.

min andra fråga är: varför kan man inte bara få säga upp det ändå. det FUNKAR ju inte. och jag anser att när man bor mitt i sveriges fjärde största stad så SKA man kunna räkna med att det funkar.

men det är ju bara vad jag tycker.

i övrigt är jag oftast ganska nöjd med dom. det brukar kunna funka bra. och ganska ofta är personen man pratar med trevlig. det är ju inte deras fel att bestämmelserna är som dom är. och så säger jag för jag är en sån där person som inte kan säga nåt ont utan att tillägga nåt bra.

Ha en trevlig dag allesammans, även ni på tele 2!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback