Redan juni!

Första sommarmånaden inleddes med en riktigt sommarklänning igår. och det var inte kyligt förrän framåt halv fyra tiden på morgonen. underbart!

Igår var en bra dag och kväll. Först hämta upp simon med wille (läs: bli kvar en timme och lyssna på låtar som Lasse Kronér. Sen till Flogsta för för-fest på taket på hus 1 med klara ellen och jesper. efter det till bryggan som inte var riktigt lika bra som sist, men ändå på en skön nivå. ´nice kväll!

Vår tv kanske skulle behöva bytas ut. bilden var inte lika bra i början på 90-talet som den är nu. på tv-apparaterna alltså. på vår tv är det tvärtom.

Nu jag ska baka tårta snart. wille blir 25 imorgon. jordgubbar. vaniljkräm. grädde. blir gött!
men först ska jag se klart på hur man blir av med en kille på 10 dagar. för den går på fyran. en av de 4 fantastiska kanaler vi får in i lägenheten.
sen ska jag bara göra precis vad jag känner för, som varje dag för jag är ledig så mycket.

ibland är livet bra härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback