Today I don´t feel like doing anything

Min blogg lever igen. Jag har ingen aning om vad jag ska skriva om men jag såg att det var över 2 veckor sen jag skrev en rad, så ja, vad ska jag säga, det var dags?

Wille har natt i helgen, 4 i rad. Så när han inte jobbar, så sover han. Men vi bokade in en dejt 29 juli. typ. :) Ja, tur nån av oss tjänar pengar! Själv har jag jobbat fem dar hittills, känns skönt att vara tillbaka på 110an. Man är så välkommen. Vilket gäng!

Förra helgen var vi i dalarna. först lämnade vi av simon i falun (vilken fantastisk trädgård hans mamma hade! där vill jag semestra:) sen bodde vi ute i willes släkts sommarstuga. jättemysigt! fick även årets första åskväder. eftersom solen sken hela förra veckan då jag jobbade så har den givetvis hållt sig borta i veckan som gått och ska fortsätta så kommande vecka. men regn, det är bra grejer det med! särskilt när man är ledig!

Eftersom jag inte riktigt kommer på vad jag ska skriva så kommer här ist ett låttips och bilder från veckan som gått!

Myslåt  av The Academy is :)

Fjällnora-dag innan Klara stack till Australien o vi andra började sommarjobba!




Mora- frukost på bryggan

Emma med Roberts Ebba

Fiske på bryggan



Rättvik


Tavernan i Strängnäs med Ida, Johanna o Em


Fika I Mariefred med Ida o Hanna



Ikväll blir det troligen strängnäs, till johanna. är ledig i en vecka till nu, underbara sommar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback