Slut på 110 (för denna gång)

För att svara på de senaste kommentarerna (tack för dessa!)
Niina: nej, jag somnade innan den kanppt börjat. och just ja, den konkurrerade med pretty woman, som jag aldrig sett.. hrm. bröllopsfotografen har jag däremot sett och gillar den.
Emma: dubbel negation alltså. gör inget jag inte skulle gjort = gör allt jag skulle gjort eller?

Sista praktikdagen över, jättetråkigt. var en bra dag, som de flesta andra! Så himla skön personalgrupp alltså, det kan inte bli bättre! Lämnade in ansökan för extrajobb också så nu håller vi alla tummarna! Lärt mig så ottoligt mycket, men de vet ni ju redan. Är så himla nyfiken på hur det ska bli med allt, hoppas så på timvik!! Jag menar bara mysteriet i kulverten, jag måste ju få vara med om det blir löst... ;)

Efter praktiken blev det plugg på sjukhuset. två frågor på två timmar tog vi oss igenom, annars var det mest flams. Ellen, Robin och Klara. vilket gäng:).

Nu ska jag ta en kopp te, fundera över allt jag lärt mig och förbereda mig mentalt för seminariet imorgon.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag håller tummarna för att du får extrajobbet!



Onsdag 11.00 gäller fortfarande va?

Postat av: Emma

Jaaa, jag tror det:D Haha. Vi borde få skriva en filosofibok du och jag =)

2011-03-15 @ 18:52:04
URL: http://emmawii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback