Marknadshelgen!

Årets marknad är över. Det inhandlade blev det vanliga. Godis, 14 par strumpor som sedvanligt delas med cicci så vi får sju par var, chokladboll, renkorv och te. I år köpte jag även en klocka med säkerhetsnål att ha på praktiken/jobbet. vi gick 1½ varv och vi frös. iskallt var det. men mysigt som vanligt!

på kvällen blev det utgång på BK. Alltså som jag sagt förut, man kan det där med strängnäsutgångar lite. samma vanliga jämt. fast medelåldern var något högre än vi tippat (18,2). var faktiskt en del äldre också :)
dans dans dans blev det innan vi rätt nöjda fick skjuts hem vid två.

så här såg det ut på vägen dit:
(det är ju rätt långt, typ 1 km, så vi hade lite vätskekontroller på vägen..)



den nästsista bilden påminner mig om miami beach, för jag skulle visa att jag var lika lycklig ikväll (alltså igår) som då i miami. ska rota fram bilden. kolla nästa inlägg så dyker den snart upp där!

för övrigt måste jag jämföra en annan sak också. kolla nästa inlägg för det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback