En cicci-hanna dag!

Hade en bäst dag med cicci igår. vi tog en sväng till kära gamla tuna park och köpte varsina två par strumpbyxor. det var typ det som var snyggt. sen åt vi pizza.
åkte vidare in till stan och var nära att få tillbringa resten av kvällen på akuten. vi hade stannat vid ett övergångsställe där rödljusen var ur funktion för att släppa över en kille över vägen och hade ingen bakom oss. stog still kanske typ 10 sekunder när vi plötsligt hör tjutande däck och en smäll. hinner precis kolla i backspegeln och se en bil väja upp på trottoaren innan det tar stopp. mannen klev inte ens ur bilen för att kolla, som hade gått helt sönder framtill på höger sida. så vi åkte vidare. kom på först senare att vi borde ringt polisen, tänk om han körde rattfull! eller om han hade kört på oss. det var femtio men med tanke på tjutet från däcken och bromssträckan innan smällen måste han kommit minst sjuttio-nittio nånting! läskigt!!

åkte vidare o tog en fika på torget. världens sämsta service
"ska ni beställa nåt!?" (hej och välkomna..)
"ja.. har inte bestämt oss bara.."
"nehe! säg till när ni vet då" (okej, fundera lite och säg till sen:)
"vet ni än eller?"
"ja jag tar nog en hallonpaj"
"jaha. ska du dricka nåt också eller?" (vill du ha nåt att dricka till det?)
"ja men jag vet inte vad än..."
"har du bestämt dig klart då?" (vet du vad du vill ha än?:)

ja typ så lät det. till slut lessnade jag och sa högt "titta högskolestudenter har rabatt här. antar att det inte gäller universitetsstudenter på det här stället. servicen gäller ju inte oss ialla fall."

jag vet. drygt. men hallå? service? bör tilläggas att det var helt tomt och ingen kö så det spelade liksom ingen roll att vi inte hade hunnit bestämma oss. vi borde gjort som cicci sa och gått därifrån istället :)

trots detta hade vi en mycket bra dag. min bästa och jag <3






Håkan Hellström – Så Länge Du Är Med Mig

<3


Kommentarer
Postat av: Niina

Haha, vad bra sagt! Väldigt drygt men väldigt bra:).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback