mitt jobb!

måste bara säga en sak. man kan nog inte känna sig mer välkommen någonstans än vad man gör på mitt jobb. idag åkte jag dit en sväng för att lämna ett p-tillstånd jag hade i bilen och fick en sån välkomstkommitté att jag nästan blev rörd.

fantastiska maria och fantastiska jonas, bättre chefer existerar helt säkert inte.
maria till och med kollade upp när den grekiske guden ska jobba nästa gång. så nu måste jag förbi där på torsdag och kolla om det stämmer som alla säger... ryktet går, killen har mycket att leva upp till ;)

det var bara det jag ville säga. nu ska jag fortsätta min supereffektiva kväll (tvätt, städ av kök och badrum, disk osv. nej tack, det är inte beröm jag är ute efter:) med att måla andra handens naglar också.

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback