officiellt höst.

Första veckan i skolan har gått. shit, det drog igång ordentligt kan jag säga.
Jag har pluggat intensivt, varje dag.. var ju inte jättepepp på att börja som ni vet, men det känns ändå kul när man är igång igen. :) tror att man kommer lära sig sjukt mycket denna termin!

i onsdags tog vi vår norrlands-klubb-oskuld. ironiskt med tanke på att vi alla är medlemmar just där. ja, orvars är välbesökt, men klubben. jag vet inte? bara inte blivit av. vi hade hur som helst riktigt kul, en lyckad första utekväll på höstterminen med tjejerna (robin var busy..), även om det var sommarens sista officiella dag.
en bra sista sommardag, som verkligen visade hur en äkta sommardag ser ut. jag solade på morgonen. gick ut i växlande molnighet på eftermiddagen och plötsligt mitt i solskenet kommer världens skur. äkta svensk sommar:)

efter denna kväll blev jag sjuk. och nej, inte fyllesjuk utan förkyld med halsont och nåt som känns som feber (lita aldrig på termometrar..). men det kanske var värt det efter en helt galet bra sommar? :)

ikväll blir det att kurera mig. har köpt en godispåse, tagit ett bad och ska snart koka te. dock tvättar jag. skyller det på att fredagkvällar är typ den bästa tiden att tvätta. om jag velat hade jag kunnat tatt 8 maskiner :) (dvs alla!) i övrigt är det lite så att jag typ känner att jag måste göra nåt varje ledig minut för att skolan överöst oss redan och tentan ska ju vara svår så jag har bestämt mig för att inte hamna efter nånting :)
dock gäller den gyllene regeln inget plugg på helgen. eller ja, känner jag för det nån gång så visst, men chansen? inte så stor :)

 

nu ska jag kolla på dobidoo. studentlägenheters kanalutbud är kanske inte det bästa... men skönt ändå, imorgon blir det utgång med tjejerna igen! trevlig helg alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback