Sommarvärme!

Idag har det var helt fantastiskt varmt, kl 18 var det i skuggan fortfarande 22 grader. underbart ju:) leggings och t-shirt på promenaden var på tok för mycket :).

jag har haft fredag hela dagen idag vilket är lite drygt eftersom jag måste upp 4.40 imorgon med.. men sen är det middag på orvars som gäller på kvällen, mycket trevligt :)

skrattade gott med kirurgerna på praktiken idag. jag och sara satt och dokumenterade när de kom upp på avdelningen och frågade rätt käckt "jaha, har ni skickat hem alla patienterna eller?" "japp, vi skickade allihop" svarade jag, lika käckt tillbaka. "jahapp vad bra då, då går vi igen då"... varpå de vände om och började tåga ut igen. här började jag ana att de inte hade skojat, så jag fick snabbt ropa att vi inte alls skickat hem dom och att jag inte ens visste vilka patienter de menade (jag menar jag har ju inte lärt mig vilken kirurg som är vilken än). jag kan lova att det blev högljudda skratt efter detta :)
kirurger är inte så hemska som de i skolan försökt trycka i oss;)

nej nu ska jag ta en dusch, har vart ute och gått 2 timmar och 20 minuter i solen, sen tränat mage. så jag är varm och trött. sen blir det soffläge resten av kvällen :)

hejpåer!

Kommentarer
Postat av: online resumes

Personally I like when it's hot in summer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback