Typ världens lyckligaste

-solen skiner
-höstens alla fina färger är här
-det var varmt (jag blev svettig!) ute
-jag tog en timme och en kvarts promenad ut i spåren i Röbo med Malte
-Malte var supertokig och superbusig och raceade runt när jag släppte honom lös
-Malte jagade småfåglar och då är han världens lyckligaste, det lyser om honom!
-jag hade partymusik i hörlurarna
-med partymusiken drömde jag mig bort (inte för att det behövdes denna underbara dag!) till senaste helgerna, planerade kommande helg och mindes tillbaka på öland.
-jag gick och log hela vägen

kan man vara annat än världens lyckligaste då?
till och med det som är struligt kändes lätt idag. och idag skrattade jag för mig själv när jag tänkte på det. det är så det ska vara!



Crossfire – On Fire (det är öland. och det är bästa träningslåten nånsin)

eller varför inte

Enrique Iglesias – Tonight (I'm Fuckin' You) ...

:)

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Hade du gått i min klass hade du nog också whinat :P För det är det dom pratar om. Vem som tog vems matlådor, vem som inte diskat efter sig, vilka rum som hade eluttagen på skumma ställen, varför värmen inte funkade etc. Och sen var det ett par tjejer som hade värsta fighten om nationsval. Basår är tydligen inte lika civiliserat som programmen :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback