varmvattenbekymmer och efterfest.

Gårdagskvällen var nästan i klass med förra lördagen, vilket betyder mycket bra! :)vi började på orvars där det höll på att gå illa. jag hade inte hunnit dricka nåt, så skyll inte på alkoholen, när jag plötsligt kände mig svimfärdig, det svartnade för ögonen och jag var tvungen att sätta mig ner. men i gott sällskap, jag menar en jesper som hämtar vatten och 3 sjuksyrror (snart iaf och med mig inräknad) så kunde det ju inte gå annat än bra. jag menar: mantrat ABCDE ;) det var kvällens stående skämt sen. inre blödningar och chock.

hur som helst var det orvars. det var killen som inte ska nämnas vid namn som jag ser varenda gång jag är ute (vad vill han? ;) och det var dans på klubben sen! träffade det fantastiska gänget från förra lördagen igen och det ledde till efterfest också. klockan fem var jag hemma. skulle ta en dusch för att jag var iskall efter cykelturen hem. väntar på varmvattnet som aldrig tycks dyka upp utan jag blir bara ännu kallare. det hela slutade med att jag frös dubbelt så mycket som före och fick klä på mig tröja, pyjamasbyxor, yllesockor och dubbla täcken för att kunna somna! vaknar sen av världens sendrag i vaden, säkert pga kylan! kl 9 var det dags att kliva upp, har en davinci att ta hand om i veckan och en malte som ville ut (wille o bam e i mora). så nu är jag trött. det finns fortfarande inget varmvatten och jag behöver ta en dusch.

men lika glad är jag för det, för kvällen slog tisdagen med hästlängder och var tätt i hälarna på lördagen. hejpåer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback