Ett bekymmer

Jag har en sak som oroar mig just nu. Det är att jag hade skrivit hemtentan, hyfsat klar. Men för lång. Ungefär en halv sida för lång totalt på båda fallen och "max 2 sidor per fall" var fetstilt och undertruket. Idag inser jag att jag inte ens har ändrat till 1,5 radavstånd ens. gissa om det blev mer! ja såklart det blev.
dock skönt att det här är mitt största bekymmer just nu. jag har till i april nån gång att ändra det innan hemtentan ska in.

för övrigt är det rätt bra. ligger sjukt bra till med uppgifterna i skolan, dom som kan göras är nästan gjorda. så jag kan se fram emot en hel del ledighet framöver (utom under c-uppsatsen kanske). och den vill jag spendera på kul sätt. exempelvis åka mer slalom. hojta till om du är sugen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback