torsdagsbesvär :)

Okej, en sak är lite dålig. och två aspekter gör det ännu lite sämre. min häl-sjukdom/tillstånd/komplikation, vad ni än vill kalla det, som jag hade förra våren har kommit tillbaka. denna gång kan det vara av dåliga (snarare ovana, nya) skor. eller slalompjäxorna. hur som helst gör det galet ont och jag kan inte gå (är det inte det ena är det det andra som gör att jag inte kan gå!!)

det som gör det sämre då? jo, det är vinter så jag kan inte göra som sist och enbart gå i flipflop när jag måste vara ute. det var lite kallt sist, men ingenting mot vad det skulle vara nu! det andra är att min cykelsadel är stulen (igen!!) och jag kan inte cykla dit jag vill som sist utan får gå. vilket gör mer ont.

en annan sak som är lite spännande är att jag sitter med hårfärg i håret. där är det också två roliga saker. det ena är att jag bara färgar utväxten (som blivit trots att jag bara tonade? supertoning!) först. får se hur resultatet blir... det andra är att färgen blev fel. för mörk. för jag pratade i telefon med mamma medan jag valde... får verkligen se hur det blir! men jag tänkte: go for it!!

Nu ska jag lyssna på den här
Moa Lignell – When I Held Ya och bara njuta av att allt (för övrigt) är så sjukt bra! även om man dessutom gör vissa såna där saker som på sommaren verkar vara helt rätt efter några glas vin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback