min maltebjörn!

Nu är vi där igen, med när allt känns så bra efter några glas vin. (om ni tycker det här är tjatigt så, ja alltså det är ägnat till cicci). jag har kommit på lösningen. man lämnar in telefonen på service. då försvinner nummer från den som man inte hade på simkortet. -vips kan man dricka hur många glas vin som helst och så kan man få tycka att nåt känns som en sådär himla bra idé för den kan man ändå inte genomföra.

även sjukgymnasten uppmuntrade till fler glas vin, när jag sa att jag är ensam just nu sa han att efter min mittbedömning på fredag på praktiken kunde jag antingen tända ett ljus och äta en lyxmiddag ensam med ett glas vin (för varför ska man inte lyxa till det för sig själv också?) eller dränka mina sorger med en bag in box. :)

nej nu blev det mycket vin-prat, jag som knappt dricker vin. just nu längtar jag bort, långt långt bort. dit bort!
och saknar denna sötsak




förresten skänkte jag en slant till barncancerfonden idag igen, det känns bra i hjärtat - gör det du med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback