torsdagstankar

pyjamasen åkte av efter 12 och leggingsen på. tog mig en tur till både BMC och Blåsen för att lämna två hemtentor. ner på HM en sväng och insåg att det var tur att jag inte beställde den där bikinin i katalogen jag ville ha. den var snyggare på bild och hade förmodligen inte suttit så bra.

på vägen hem (i ömsom hagel och regn och sol) funderade jag på om det var bäst att vara här en sån här dag i mars och frysa (hängigheten bidrog rätt bra) eller åka på semester för säg tiotusen och vilja ha sol och värme men få varmt, men med moln och regnskurar. vet inte vilket jag kom fram till tillslut.

middag med coleslaw till som inte var lika god som den jag brukar köpa, besvikelse. och sen över en timmes prat med klara i telefon. och nu. plugga var det ja..


Howie Day – Collide - Acoustic Version

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback