vår i luften

Ja, det är ju ingen nyhet att det är vår på väg men ikväll var det alldeles så där ljummet! fantastiskt!
jag har nästan vant mig vid att gå utan hund nu. sakta men säkert!

på promenaden ikväll mötte jag en kille som stod och fotade moskén. jag tittade lite på honom och log och då sa han "dom förbereder ett terrorattentat" (innan jag hann reagera riktigt hann jag bli lite nervös) så tittar jag ditåt han fotar och han säger "terror-ninjor" :).
ja, vad killarna vid moskén gjorde vet jag inte, de var klädda i träningskläder, typ såna man har när man tillhör ett fotbolls/innebandylag och de lyfte nån pinne ovanför huvudet. jag förstår killen som fotade dom :)

innan promenaden lagade jag 6 matlådor så nu har jag mat för nästan hela veckan! perfekt att när man ändå lagar en maträtt laga några andra på samma gång. all tid går ju åt att pendla och träna annars :)

så var jag på jobbintervju idag också. det gick jättebra, men mer än så får ni inte veta innan jag bestämt mig :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback