I used to waste my time, dreaming of being alive...

Idag har jag haft ledigt. eller liknande. hemma var jag i alla fall, och hann få en hel del gjort:). var ute och sprang, pluggade och en sväng i etuna.

etuna svängen var intressant, körde tre varv i rondellen (saknade johanna o em där;) fick nästan soppatorsk på e20, Ida gjorde bort oss på Wayne's, ingen av oss kunde prata ordentligt, och körde nästan på en igelkott (en ekorre enligt Ida). i sin helhet typ:). mycket trevligt hade jag i alla fall! 

ja, förresten i lördags så kom jag och ida på en grej som bara måste testas. man kör i en drive in på mc donalds, men man tar bara en grej varje varv. inse hur kul det blir om man då är tre stycken o alla ska ha varsin hamburgare, drick och strips. detta måste testas! (tänkte att Johanna säkert är på?)
 
svar på saras kommentar förresten: whatever, mankan eller nykvarn. sak samma. dryg är hon endå:D

Nu ska jag snart gå och se sista Prison Break avsnittet för den här säsongen! bye!

...now I only waste it dreaming of you.


Kommentarer
Postat av: Sara

Doh! Nykvarn är en incesthåla, Mariefred är iaf fint på somrarna (dock lite äckligt här med) så - med eftertanke får du snacka skit om Mfred sådär, aldrig att jag tänker bo här när jag blir stor ;P Btw, I miss you guys!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback