So afraid of anything that may not come that easy!

Dagens låt: Black Mamba med The Academy Is. indeed. ni borde alla se Snakes on a Plane. jäkla skön film faktiskt.

jag har kommit på att jag borde börja använda min almanacka, detta när Lisa ringer imorse och frågar om det var idag vi skulle ta en fika... som blev en lunch. för övrigt borde hon också börja använda sin almanacka.

har i princip blivit stammis hos sara, igår var det spelkväll där, himla kul! kanske film ikväll. får väl se vad vi styr upp för spontan roadtrip ikväll;). man ska ju inte styra upp såna. men dom är himla spontana för o va oss.

inget gbg blev det. för jag är arg på mina föräldrar. för jag får inga pengar till det. helvete, i princip. och för att bilen kraschat. eller den har inte, men den lär om man kör med den. jag har kommit på att det är dyrt att ha bil. grattis.

på tal om grattis så fyller cicci år idag. min sötnöt!

sen är jag fortfarande arg för att det finns 365 dagar på året och Mötley Crue konserten hamnar just på den dagen vi sticker till grekland! jag klagar inte på grekland, nejdå. men alla andra dagar på året liksom. varför inte fylla ut dom med mötley crue konserter och annat lika kul!?

gårkvällens spel var bäst, och annas kommentar! sara: "vegetarian mat. långt. grönt" anna: "sallad. nehe, långt.. sparris!!??" Gurka Anna, gurka. :)

I would wish upon a star, but that star, it doesn't shine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback