move along, move along like I know you do

sjukt bra låt. yes!

pratade med emil. han är bra. han har bra åsikter också. kände igår att jag var tvungen att få höra med han vad han tyckte, och jag tror att det blev bättre nu:). dessutom ringde jag och tackade nej till högskolan. det var lite läskigt. för nu KAN jag inte längre börja där som sista hand. utan nu står jag här i ett år, utan att veta vad som händer. well well, det visar sig nog.
även där bidrog du en del.

nu ska jag till stockholm med anna, elin och jonas. det vet jag säkert:).
en annan sak som jag vet säkert är att jag börjat skriva blogg igen. welcome back!


Låten som betydde mest för ett år sen. tiden går sjukt snabbt. snart två år...
When all you got to keep is strong
Move along, move along like I know you do
And even when your hope is gone
Move along, move along just to make it through

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback