I was pretty awesome too!

Ibland hittar man lite roliga saker. nyss hitta jag en lapp med det här: "Han har skrivit en fin dikt vet du inte vem han är?" jag "njaa. brukar inte läsa poesi..." amanda: "men han är en poet såklart" vad trodde du han var? bilmekaniker?!" okej det var kanske inte överdrivet kul men sånt man själv uppskattar just då.

det är underligt hur saker och ting förändras. förra veckan var jättebra. helt utan anledning! underbart. men inte bara så. utan hur man känner från dag till dag. och månader ska vi inte ens tala om! något jag funderar över varje dag är varför det blev som det blev. inte för att det längre spelar nån roll, men man skulle ju gärna vilja ha den förklaring man aldrig fick då!
det är däremot inte dagens största problem, för det har jag kommit över.
men håller jag på att förlora dig med? "slutet gör för ont i mig. slutet har just börjat mellan dig och mig". fast ärligt talat så tror jag inte ju inte att det är så! för jag tror att allt blir bättre och bättre. det finns de som har det svårare. menar även i min närhet. och dom behöver mitt stöd mer än jag behöver mig själv.
"Try to tell the difference between shooting stars and satellites from the passengerseat as you are driving me home "do they collide?" i ask and you smile."
(tänk fall man själv oxå kunde komma på såna fina saker. får väl nöja mig med att citera andra antar jag:)
saknar dom stunderna med dig som det där påminner mig om. och jag vill ha mer.
Fast å andra sidan, att du inte visar att du bryr dig behöver ju inte betyda att du inte gör det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback