My thoughts progress

Thinks about forever,
My mind tells me maybe, maybe

jaha. dagen började som vanligt med jobb igår och fortsatte med chill/fest, nåt där i mellan i alla fall. det var ju fredag. i bilen körde vi en rad onödiga och väldigt (o)intressanta jämförelser i klass med vilka som fyller år i rad och vem som har namnsdag på vems födelsedag. jag tror johanna ville vinna. på tal om det, grattis på namnsdagen också;).

det blev ett himla tjat om langens byxor- igen, väl framme i mankan. men jag vet att sara egentligen är på min sida. langen också för den delen.

det var en aning drygt att gå upp halv 7 eftersom vi kom hem klockan 3. men jag var snabbast i säng som jag sa, från parkeringen till tandborsten till sängen hos johanna tog mig 5 minuter!
tack för den ordnade skjutsen förresten frans!

dagen gick nästan snabbt på jobbet. eller inte. fast slutet var kul och jag o sofia skrattade så tårarna rann. interna jobb-skämt. somnade i solen efter jobbet, vaknade av ett stort svart moln som gjorde det iskallt..

nej, jag ska väl tacka för mig och åka hem då!

so long!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack, tack!

2007-07-22 @ 15:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback