It ends tonight! (today...)

Jaha, då var skolan slut. sista dagen på gymnasiet avklarad. efter tolv år!!!!
gissa om det var mycket "det är sista gången vi gör..." idag:D. kan lova att det var det! dokumenterat av sara är det oxå. gosch säger jag bara. så JÄKLA skönt, egentligen!!!! fast samtidigt skulle jag kunna gå ett år till. om jag slapp plugga:). bara glida runt där o va social. sånt man är bra på! :).

här var lite kul grejer som sas idag:

"Vänta! en spark i häcken först!" (Ulla, vår klassföreståndare och ekonomilärare. antar att hon mena lyckospark och inte kick ut från klassrummet! :)
"Lyssna inte för mycket på rektorns avslutningstal och vad han säger" (Daniel, vår religionslärare om studentdagen)
"Vi ses på måndag natt!" (faktiskt jag som lyckades få till en schysst replik. lite uttjatat med att ta av sig byxorna. eller?;)
"Tror du din lycka är min lycka?" (Boris var inte snäll idag, då vi slutade men han måste tillbaka på måndag o göra en sista sak:)

well well. sjukt skönt, men kommer sakna en hel del saker! nu är det zakynthos som gäller. på måndag natt!!!!!!!!


Fast nej, jag ångrade mig. Ta av sig byxorna citat rostar aldrig!! :)

så du är här idag? :)

Kommentarer
Postat av: Em

såå nu har jag kommenterat ditt inlägg..=)Zakynthos o regnet nästa;)

Postat av: Anna

Bra, bra att du har uppdaterat bloggen! Förresten, är det ngt bestämt inför måndag natt?? puss o kram

2007-06-02 @ 19:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback