The Last time I saw you, you turned away

dock inte sant. ganska rak motsats. ja.


inget vettigt att säga ikväll så jag fyller ett inlägg med en massa onödigt crap för den som orkar läsa.


det finns en sak jag vill, som jag inte berättar. för det är en sak man inte ska vilja. för såna saker händer bara inte. true. 
 

axel sötast idag. jag: "en kram innan du går ut" han springer fram, ger världens bamsekram. sen säger han "puss" o ger blötaste babypussen rakt på munnen. well, låter illa. men han är go' ! :)

"Ica, Gävle

En tjej ~25 går in på Ica och har sitt barn, iklädd en rosa mössa, i en sittvagn. En äldre dam kommer fram och lutar sig mot barnet.
Damen: Nämen gud, vilken söt liten flicka!
Tjejen: Tack, men det är en pojke.
Damen (tittar upp och fnyser lite): Men varför har han då en rosa mössa?
Tjejen (svarar trött): För att han är bög."
bland de roligaste. yesyes!

nu ska jag sova, tidigt för en gångs skull. skönt skönt skönt. so long and good night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback