WE'RE GONNA PARTY AS MUCH AS WE CAN!

ZAKYNTHOS 2007!

okej verkligen en av mitt livs roligaste veckor. vi var 12 st från klassen som drog ner på studentresa.
massa sol bad och fest kan jag säga att det blev. och inga mer nudlar o pasta på några dar:). inte heller andra skor än flipflop. dels för att det 'är varmt o äckligt dels för att föötterna svullnat av värmen:D
dessutom är mjölk väldigt underskattat. som alltid när man vart utomlands. love!

träffade massa skönt folk. t ex Lee.. haha 30 bast men både såg ut och betedde sig som 20. han var riktigt skön. sen var det rory som berättade för mig o mickis att svenska theher e snygga och våran accent på engelskan gör oss "even more beautiful". sen var det en massa packade engelsmän som hade nya klä-ut-sig-party-teman varje dag, fulla folk på krogarna, stukade fötter för lisa numera alias kryckan,  kriminella poolägare och sura hotellgrannar. bättre blir det ju inte!

det nästan bästa av allt var att man fick en dringk (size som nästan 2 dricksglas) och 2 shots för bara 30 svenska kronor. man klagar väl inte precis.

hursomhelst kommer några sköna citat nu:

*Är ni hälften svenskar o hälften engelsmän för ni pratar så mycket engelska?
*Är det där medelhavet eller? när vi just flyger över Zante....
*
Jag har mognat, jag väntar bara på er!
*Shit e han 30? Han ser inte ut o va det nånstans!
*Ta kort Kajsa. Men jag har ingen kortlek!
*Hi, Wheres Kitch? barkillen vänder sig om o visar tröjan. I am Kitch!
*Den här låten låter likadant som i sverige!
*Men du kommer få vätskebrist. du dricker ju inget. Dillen om alkoholen
*Livet är en skål!
*Uppblåsbar Bar
*Hi do you speak greece?
*Använd den vanliga vägen som alla andra! mickis syftar på balkongen
*Om Lee ska jobba här varje år, kommer ön vara full av mini-lee om tio år!!
*Your english is so good. (rory till hanna)  No I'm not! (hanna)

Well drar alla sen när jag har tid och ork! men ta det lugnt och tänk på att livet är en skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback