Fall Out Boy!

YES! sjukt kul var det. lite dåligt drag, när folk runtomkring en inte ens går igång på Dance Dance. okej kanske inte min absoluta favorit heller, men den KAN man ju! ja ja. hade sjukt kul endå, lite av det roliga är ju när man hoppar och är glad och så får man konstiga blickar av alla tråkiga som bara står där. :). Sara, Niklas, ida och jag var det i alla fall som rockade loss tillsammans.

Emil och hans killpolare höll sig där nånstans i närheten, och jag har bara honom och hans otroligt schyssta kompisar att tacka att vi kom hem igår. :). hade det inte vart för han hade vi inte kommit hem som vi gjorde. trångt var det, men dom ställde upp:D. tack.
och världens skönaste stämning i bilen. se och lär!

blev en sjukt rolig kväll, draget kom igång mycket bättre efter Where's your boy tonight, och det VAR ju bara låten som skulle dra igång det. jag menar ni hör ju själva på namnet. och sen betyder den nåt lite speciellt:).

kvällen kunde inte blivit mer lyckad, och den blev sjukt mycket bättre än jag nånsin kunde tro att den skulle bli!

HELL YEAH! :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback