Kom sommarnätter under stjärnor kom

Bäst att jag skriver lite, blev lite klagomål från Saras sida där igår! :). inte nog med att jag utelämnar information liksom! :P

Vad har hänt i veckan då? Det har vart en soft vecka, nästan ingen skola, som det ska va;). Onsdags blev det äntligen lite spontanitet och vi stack iväg för o kolla på fotbollen Nordirland- sverige, i etuna. först in på O'learys (stammis där snart ju!) sen ner på Time Out, men det var sjukt mycket folk överallt, såklart. så vi hamnade på Perrongen istället. utan fotboll=/. (lika bra kanske eftersom vi förlorade!)
höll på att somna där så vi stack in en sväng på Rolling Rock. Man har hört mycket om Rolling. men nu fick jag se det själv. skummaste människorna ever! :P listan kan göras lång, betydligt skumt ställe. skön utekväll med Anna Emelie Mickis och Sara iaf!

Sen blev det fredag så småningom (efter lite shopping i etuna på torsdan, kan ju inte låta bli o köpa nåt när jag väl går in på Carlings!) och fredan innebar party. trodde vi ja. vi kom dit, alla toknyktra - till ett hus fullt av aspackade 89or, 90or och 91or! då var det dags att vända! haha blev en kort festkväll måste jag säga, så det slutade med godis från godismontret nere på stan och sen hem åt varsitt håll runt midnatt!

idag är det rockfestpå tullen, inte vart där sen förra rockfesten i januari.. min pappa säger ju själv att jag bor på lotus så! :).

mycket annat har hänt också, men allt kan inte nämnas här.. :). jag ska bara ta tag i mitt liv och komma på vad jag vill! så det så.


With fading lights that lead us past the lives that we destroy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback