Everyday it's a getting closer, going faster than a rollercoaster..

GLAD. som jag lovade..!

Ni kan tycka att jag är velig. eller knäpp. kalla det vad ni vill. men jag ska tillbaka till donken.. nya chefen o ägaren verkar mycket bättre. 
Så jag behövde hursomhelst en låt som gör mig glad. För det är så jag känner mig just nu. Fixat lite extrapengar på Dollarstore.. Helt okej, men eftersom det bara är lite timmar nu i december, så fick jag lov att bestämma mig. Valet blev som jag skrev.  Låtvalet då, det blev Mest- Rooftop.. gammal goding, som för en tillbaka till minnena sommaren 2006.. Låten hade funnits hos mig mycket längre, men den här sommaren spelades den om och om igen..

Rubrikvalet var att jag är kär i Felix reklamsnutt, låten i alla fall. Buddy Holly- Everyday.

Nu ska jag gå och kolla på Desperate Houswives.. Boxen har kommit för några dagar sen.. :)

Vilken bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback