Snow is falling down on this glorious land..

Jag har tre bästa låtar just nu. Silverchair- Without you. Scorpions- Wind of change och snow is falling down on this glorious land lalala som jag inte vet varken namn eller artist på. Alla har varit brabra låtar sen.. vet inte? många år tillbaka. Att tiden går så snabbt. i guess.. det var ungefär högstadiet. iallafall snowlåten. för det var samma år vi förlorade andreas. den påminner om syslöjdslektioner.

Fast snön är allt utom falling down. 3 decimeter blev det. men nu försvinner det så sakteliga.. ja ja, jag är säker på att det är snö över julen. i alla fall så länge jag bor i  mora. hur länge det nu blir. börjar få panik, snart dags att välja igen! stad. program. osv osv. blir väl 3e gången då. fast nu ska jag nog börja. det visar sig väl.

eller ta jobb i krillans stall.. o bada jaccuzzi i länna. haha. sjuka drömmar.

So long, nu ska jag lägga ut bilder på facebook eller bdb på min vovve. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback