Give you my confidence, all my faith in life

Fredag. men inte ledig imorgon. en öppning till sen vet jag en som ska sooova en hel dag innan jag ska öppna 2 (3?) dagar till. sen blir det gbg med sötaste. 4 dagar helt ledig. ska bli riktigt skönt.

Igår hade jag haft körkort i ett år, grattis till mig. tiden går väldigt fort ibland.

varför är livet så orättvist ibland? många tankar finns även fast man inget vet egentligen och man inget förstår. hur kan världen vara så grym? hur kan någon göra något sånt? många frågor snurrar runt för mig, som bara genom älsklingen fått veta vem hon var.  vad gör det då för er som kände henne?

are we the same People
as before this came
to light?
saker kan förändras över en natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback