The Best Of You.

Kung jag var i DTn idag då! genomsnitt 62 s på hela dagen o ingen timme över 90. o endå sålde vi plus hela dagen. (upptäckte att jag just skrev ändå med e av gammal vana, men hoppas att wille läser det här och låter det därför stå kvar..) känner mig riktigt grym. men trött, helt slut närmare bestämt. så- då var det färdigskrytet för den här dagen.

annars är läget ganska lugnt, sitter och gottar mig över att jag tror att jag ska sova hos söt ikväll fast han inte vet om det så han blir överrsaskad när han kommer från jobbet. glad också hoppas jag? detta mot mina principer eftersom han stänger och jag öppnar och jag helst sover hemma då. men jag kan inte låta bli. inte vart där på 4 dar nu ju!
och utöver det är jag arg för jag inte kan lyssna på foo fighters albumet There is nothing left to loose. mitt media player vägrar.

vet inte vad jag ska säga mer än att jag vart på 2 grymma konserter senaste 1½ veckan.. Jimmy Eat World och Reel Big Fish. HUR kul som helst, och då menar jag faktiskt HUR kul som helst. WOW!

nu ska jag gå och äta, men ställer först en fråga till wille,om svenska nu är så viktigt, varför säger våran BOP-röst "ett fyrpack tack" men "bort en fyrpack" ??

so long:) // Hanna

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas du får en trevlig dag :)

Postat av: Wille

Ändå stavas med "ä" och ingenting annat!

Att Bella inte vet att det heter "ett fyrpack", när man ska ta bort det är ingenting jag kan ta ansvar för. Det ligger utanför mina åtaganden. Fråga Franklyn nästa gång du ser honom!

2008-02-19 @ 03:06:52
URL: http://Willeochbogg.blogg.se
Postat av: Bogg

Alltså inte HUR kul som helst...

2008-02-21 @ 23:31:56
URL: http://willeochbogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback