Kom Änglar..

Det var ett tag sen sist..

Har vart en.. vad ska man säga? händelserik tid?
jul, nyår, bryssel, mora, födelsedag, andreas 5-års-minnes-dag ♥, jobb jobb o lite till jobb, dock inte lika mycket som senaste månaderna vilket ger sämre lön=/.


Men först kom julen, märktes knappt av, jobbade dan innan o dan efter. men det vart mysigt endå under dagen.

Nyår blev av i bryssel, mellan 28e o 2a.. hur kul som helst:). spännande o speciell resa måste jag säga. pikebussar med poliser, limousiner, stulna grejer, sjukhusresor, glömda vänner på nattklubbar osv. riktigt skoj. om man kan sammanfatta det så? bilder ska komma upp så småningom på facebook/bilddagboken..

Kom hem o jobbade några dagar, sen åkte jag o wille upp till mora, och jag råkade fylla 19 också. Hur mysigt som helst med mycket snö:)

Nu är det onsdag och ledig imorgon igen. nu ska jag äta dextrosol o få lite extraenergi o få bort huvudvärken. see you:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback