jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din!

Fredag: Ledig, Håkan på grönan. Får aldrig nog av den mannen. kommer säkert på hans konserter när jag är 90 sa jag till madde. men jag kom på att så länge går det ju inte.. men så länge han spelar. Underbart, precis som det ska vara och är jämt. Var världens lyckligaste när jag somnade den kvällen.

Lördag: Träffa Anna, Em, Johanna o Sara igen. alldeles för länge sen. Middag, tjejsnack och utgång. Perfekt kväll, som jag saknat så oerhört. Även den kvällen somnade jag med ett leende på läpparna och som världens lyckligaste.

Söndag: blev bara mys med sötnosen, och inget annat än god mat och så. lyckligaste denna kväll igen? Ja.

Framtiden? den visar sig.

vad jag bryr mig om nu
är att från samma säng
lyssna till samma regn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback