jobb, blomplantering o pizza!

Idag blev jag arg på jobbet igen. För att en viss medarbetare fick gå hem en timme tidigare än mig fast hon inte slutade. och jag blev arg därför att jag sagt först att jag ville det. dessutom hade jag ont i handleden. för jag var dum och lyfte med bara högerhanden just som den blivit okej igen. jag hade ont i ryggen, den måste kollas upp efter helgen om det inte bara verkar vara överansträngning som går över av att vara ledig. och jag hade ont i foten för min chef ställt en hel kassalåda (med metallhöljet) igår på en soptunna som åkte nerpå min fot, till detta kan tilläggas att den väger ca 2 kg och är som ni nog förstår väldigt hård. rakt på fotknölen. = stor bula. så hade jag igår jobbat över 7 timmar mot vad jag skulle.
dessutom hade willes sjuka syster vår hund vilket inte kändes schysst.
detta gjorde mig sur. men sen kom jag på att jag lika gärna kunde jobba till 21 för wille är i borlänge hos sin farmor.

Så jag tillbringar alltså min femtielfte dag själv hemma, vilket börjar bli trist. 
men ska snart sova och kikar på diagnos okänd. 

igår blev jag glad på jobbet, planterade blommor med richard så var där till 22, kände oss duktiga och fint blev det! sen bjöd vår chef på pizza vilket var uppskattat!
dessutom fick jag en chokladask, med motiveringen "du ställer alltid upp utan några invändningar!" 
man tackar!

helgen är det löning, och jag är ledig, och det ska bli soligt o fint! kan det bli bättre!?
btw så skällde malte på en sten ute nyss på vår jättesköna lvällspromenad, han är knasig, valpen:)
pusshejs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback