"en hoppstjärna- hopp!"

Hejhopp=)

nu är min favoritpolis på idol (wille kollar på gamla idolavsnitt på tv400..) han var SÅ bra, med I´m yours!!
(och snygg)

Nu funkar datorn som den ska med suddknappen också! jag äter vindruvor och mår allmänt bra.. hundarna var inte duktiga på träningen idag dock, så det får nedslag, men det går ju upp o ner jämt!
BamBam fick sin 12veckors vaccination idag, DEN gick bra. han märkte ingenting=)..

Jag börjar få koll på skolan nu också, ska bara hitta en del grejer o fixa lite, så är allt klart sen, om jag kommer in vill säga. men då är jag hyfsat förberedd iaf=).

var ju på arbetsintervju imorse också, så får se vad det leder till. hittade bättre idag iaf!

Gynning och Berg, alltså vad lider dom av...?

nu ska vi snart ut med vovvarna igen, njuta av de (kanske) sista lediga dagarna.. :).

ha det gött!

"Livet är en skål!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback