gonatt!

Jag skäms. För jag har inte sett en enda AIKmatch i år. usch... dock är jag stolt, för de ligger etta! Hammarby lever, vilket gör älskling glad. men djurgården lär åka ut, vilket gör hanna sur. borde inte reta henne just nu=)....
och så pratar alla om Bolt. okej, världsrekord. men jag missade det. såg det på repris nu. enbart för wille tittar på sporten.
Så, nu har jag bloggat lite sport så jag inte behöver bekymra mig om det... alla verkar blogga om det så nu är jag ikapp! (?)

själv bloggar jag idag om nyponsoppa och badkar. efter spöregnspromenaden blev det till att testa jaccuzzin här i huset. underbart! inbyggd radio, jajjemen=)

och som kvällsmål nu blev det varm nyponsoppa.. snart kan man sova gott!

ska försöka få nåt vettigt gjort imorgon, förutom träna hundarna, mer i stil med städa och plocka och möblera...

jag har vart glad senaste veckan. sådär riktigt glad som många sällan är. inte sur en enda gång. det är livet det!!

godnatt på er. får se om det blir nåt av det nya tornet som planeras att byggas vid lidingöbrons fäste.. hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback