härliga sommarväder!

Letar efter en ny lägenhet, precis,men alltså hur ska det gå när uppsalahem bara har 5 st ute!?
funderar på att köpa, men vet inte än. det kostar några kronor, dock har vi hittat en klar favorit. kolla in den här:
http://www.booli.se/Bostad/Lägenhet/Valsätra/Hugo+Alfv%E9ns+väg+4/464719/Maklare
mm den vill vi ha!=) lånet är bara problemet när jag är student o wille för närvarande inte har jobb.
så känner nån för att köpa en lägenhet i uppsala för uthyrning så hör av er!

snart ska jag cykla in till centrum också, knata runt lite, köpa almanacka osv.. inhandlade även en tshirt idag, riktigt snygg! gillar gränby centrum, utom när vovvarna sitter i bilen så man måste springa runt=)

på fredag blir det provjobb på akademiska också, 9-15 om det inte krockar med skola o nollningar mm men det visar sig vad de säger när de ringer. (när de nu gör det..)
lite segt som jag sagt att vara reserv, de andra drog ju igång idag redan.. tur att fler är reserver o inte bara jag=).

dags att göra sig i ordning för en cykeltur då. på återseende!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Den lägenheten var fin. =) Du har inte fått besked än om du kommer in alltså? När får du det? Jag håller tummarna för att du ska få en plats. PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback