Live right now

TACK Jossan: (hur ledsen jag än är gör det här mig glad. som dom rosa snörena!)
http://www.youtube.com/watch?v=ohgg62rhhKQ

Lilleman drömmer brevid mig och Björnen är hos willes föräldrar..
lugn kväll och jag har ätit hur mycket som helst. :) hungern tog inte slut och sen plötsligt vart jag supermätt. men jag mår bra! Jag har startat nåt nytt.. och denna gång är det på riktigt.

Vi har gjort mycket idag, städa ur förråden och städa badrummet kvar i princip. kyl o frys förstås. men två dagar också!
Sen blir det Uppsala, får se hur det blir. just nu trivs jag väldigt bra här jag är, men det beror kanske mest på att älskling också är ledig och vi får vara tillsammans med våra småttingar hela dagarna!
Kom även att tänka på "de vilda djurens flykt" igår..  <3
http://www.youtube.com/watch?v=5EVT1ypjZ6g

Live right now, yeah just be yourself.

livet är till för att njutas.
att se allt som är positivt.
att visa vilka man tycker om.
att göra allt som faller en in.

kanske att man stannar upp och tänker när sånt här händer, men det behövs. man behöver stanna upp ibland, när vardagen går alldeles för fort.

Jag har dessutom bestämt mig för en del saker, jag kan nämna en såhär officiellt, jag ska sluta säga "det spelar ingen roll" ,  för det gör det!

godnatt!

Alltså vi borde byta skorsten, det borde vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback